Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Szukaj Forum Forum klasy 2b w Opatowie LO Bartosza Glowackiego Strona G│ˇwna

Forum Forum klasy 2b w Opatowie LO Bartosza Glowackiego Strona G│ˇwna » Co lubimy sluchac?? » strasznie ciezko mi o tym wszytkim mowic, wspominac...
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
strasznie ciezko mi o tym wszytkim mowic, wspominac...
PostWys│any: Wto 20:56, 08 Kwi 2014
Juukla

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


nie w┼éa┼Ťnie, tego samego dnia, po kilku godzinach jak nie wytrzyma┼éam wkurzona
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam goraco i zycze nam wszystkim WYTRWALOSCI!!! wszedzie tam daleko nastepne miasto :
[link widoczny dla zalogowanych]
----KUBA WOJEWÓDZKI bo ma ogromne poczucie humoru
amatorka rozporka--- hmm musze zobaczyc jak mam ustawione , moze faktycznie masz racje a ja ostatnio chcialam sobie jeszcze bardziej obciazenie podkrecic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╝ycze wam zebyscie dawali rade spac wi─Öcej jak 6 godzin [link widoczny dla zalogowanych] Dzieci nie pozwalaja,zeby rozmyslac.
Ja te┼╝ kiedy┼Ť my┼Ťla┼éam, ┼╝e to ja mam si─Ö wstydzi─ç bo m├│j m─ů┼╝ chodzi pijany, bo przepija kas─Ö, bo szlaja si─Ö z jakimi┼Ť lumpami brudny. Mieszkam w Papenburgu, ale lekarz mo┼╝e by─ç gdzie┼Ťindziej byle nie za daleko do 40 km. 98eb00d12f1245416d1f0c759db55de3 http://san-pellegrino-immagine.diefcw.info/ [link widoczny dla zalogowanych] cw.info/ http://camere-in-affitto-a-roma.diefcw.info/ [link widoczny dla zalogowanych] o/ http://offerta-ponte-legno.diefcw.info/ [url=http://comunicazione-legislazione-concorrente .diefcw.info/ ]http://comunicazione-legislazione-concorrente .diefcw.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://art-393-codice-penale.diefcw.info/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] 105212eab52c63b279de3dd68a520880 Witam niech ktos mi podesle sprawdzonego sprzedawce na meila [link widoczny dla zalogowanych], bede wdzieczna. ┼Üci─ů┼é mnie co prawda super, gdyby nie to, ┼╝e prosi┼éam o podci─Öcie samych ko┼äc├│wek a on mi ┼Ťci─ů┼é 10 cm!!! [link widoczny dla zalogowanych]
bo nie jest to modne ... brak ch─Öci przekazania wiedzy przez prowadz─ůcego? Niestety mam zapalenie worka czy torebki dziasla przy jednej z gornych szostek i nie wiem jak sobie z tym poradzic przed zabiegem. Polecam masa┼╝ lomilomi. Poczyta┼éma w necie co┼Ť wiecej na ten temat, i faktycznie moze sie tak zda┼╝y─ç przy ca┼ékowitym wycieciu tarczycy poniewa┼╝ przytarczyce to wielko┼Ťci grochu na og├│┼é 4 ma┼ée kulki ktore mog─ů by─ç r├│┼╝nie u kazdego cz┼éowieka rozmieszczone i czasem zamias znajdowa─ç sie po bokach tarczycy to mog─ů tkwic w mi─ů┼╝szu w ┼Ťrodku. A wiec i Ty dawaj do nas !! Kurcze dziewczyny dlaczego tak musi by─ç??!!
[link widoczny dla zalogowanych]
kasze,ziarna,płatki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam wakacyjnie.
[link widoczny dla zalogowanych]

badania krwi wysz┼éy ok, potem wys┼éano mnie do chirurga, kt├│ry zleci┼é RTG - niby wysz┼éo dobre ale co┼Ť mu sie tam nie podoba┼éo, zrobi┼é mi jeszcze badania krwi na choroby reumatyczne i tu r├│wnie┼╝ nic nie wysz┼éo, przera┼╝ona uda┼éam si─Ö do kolejnego chirurga, kt├│ry r├│wnie┼╝ to widzia┼é (jakby zmiany)i zleci┼é kolejne RTG - tym razem pono─ç wysz┼éo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
To jak to ze zaden polak to nie przystojny, no moze jak chcecie tak to kto z wamy bedzie sie kluczyl. kto┼Ť mi to jako┼Ť wyt┼éumaczy??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝ecie mi co┼Ť poradzi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak czesto trzeba powtarazac i ile kosztuje?

Nie mam poj─Öcia gdzie one si─Ö schowa┼éy nigdzie nie wida─ç paj─Öczyn,mo┼╝e kto┼Ť wie jak si─Ö ich pozby─ç ? [link widoczny dla zalogowanych] dziewczyny.......ja troche czytam to co piszecie...ze te ─çwiczenia daj─ů swietne efekty...ale no w┼éa┼Ťnie chyba na to by mie─ç brzuch jak tamiilee...a ja mam po prostu wydety, t┼éusty brzuch z wiszac─ů skur─ů....
ja te┼╝ nie mam z┼éych do┼Ťwiadcze┼ä z leczeniem kana┼éowym. P├│┼║niej wida─ç by┼éo tylko plecki, pupk─Ö i ty┼é g┼é├│wki. spad┼éa nawet wiecznie podwyzszona leukocytoza ja dolny slask i pogoda sie u mnie juz poprawila ale i tak nic mi sie nie chce i chyba czeka mnie caly dzien leniuchowania w domu Kt├│ra si─Ö skusi?xxx28@interia.eu [link widoczny dla zalogowanych]
Nie przejmujcie si─Ö kilkoma w┼éoskami na piersiach, ja mam jeszcze dwa w┼éoski na brodzie, i ow┼éosion─ů kres─Ö bia┼é─ů. i ja zalozylam ten topic Trafi┼éa mi sie promocja za 99z┼é a us┼éuga by┼éa w pe┼éni warto┼Ťciowa jakbym zap┼éaci┼éa 300z┼é - zreszt─ů my┼Ťla┼éam ze tyle zap┼éac─Ö na miejscu okaza┼éo sie ┼╝e jest akcja tydzie┼ä cen szalonych czy co┼Ť. Ja z dobrym skutkiem kupuje od osoby mam tylko namiar telefoniczny tel. a ja zryty...... i z nim p├│jd─Ö do endo ustali─ç nowe dawki lek├│w.Nie ukrywam,┼╝e przed przyj─Öciem do szpitala troch─Ö si─Ö ba┼éam,ale bardziej ba┼éam si─Ö tego,co mo┼╝e wyklu─ç si─Ö, je┼Ťli nie usun─Ö tarczycy.Jeszcze dodam,┼╝e w ┼Ťrod─Ö przysz┼éa do mnie p.dr i powiedzia┼éa o wszystkich niebezpiecze┼ästwach - ju┼╝ mam ucieka─ç czy za chwil─Ö,zapyta┼éam))Ryzyko jest zawsze,tylko nie da─ç si─Ö zwariowa─ç!G┼éowa do g├│ry,olala,ja trzymam za Ciebie kciuki i pami─Ötaj : To chyby tylko w Polsce!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale firma ta ma te┼╝ kosmetyki na cellulit.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

b─ůd┼║ silna-napewno si─Ö uda!
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc ! Czytajac Twoje wypowiedzi QWERTYUJ wydaje mi sie ze celowo robisz reklame firmie zdrowe nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bartek 80 nie wiem co mam Ci poradzi─ç poniewa┼╝ jak czytam to forum to inni maj─ů cze┼Ťciej takie podwy┼╝szone IgG .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tez nie lubie MARYSI,niedosyc ze brzydka to i nuuudna [link widoczny dla zalogowanych] kojarzy mi sie z prostytutka
Nie mia┼éem kasy na porz─ůdnego wi─Öc pokusi┼éem si─Ö na niego. to moze jakies kalambury Witam a akcja paluszkami jak najbardziej jak najpierw zamawiasz a dopiero potem my┼Ťlisz co dalej... [link widoczny dla zalogowanych]
Wydaje mi sie ze odizolowanie paznokcia od skory pozwoli na lepsze i szybsze gojenie... NIE wa┼╝ne ile masz lat. HEI .Ja mam guzki jeden 6cm a drugi 8 cm maz pytal sie o jakie odpornosciowe lei przeciw gronkowcom tez nam powiedzial ze nie trzea bo u niego na oddziale przy wieloletnie pracy nie zdarzylo sie bo po operacji daja antybiotyki a oprucz tych duzych guzkow wychodowala sobie duzo malych tak ze mam cale gardlo zawalone bardzo sie boje bo u mnie w rodzinie byl przypadek zgonu ale jak bym tak myslala to nie zgodzila bym sie na zabieg ale uwazam ze lepie teraz isc zeb puzniej nie przplatalo nam sie jakies dziadostwo Do komedia: nie mozna tego jakos urzedowo zaltwic??w urzedzie stanu cywilnego?? Jednym z objaw├│w PCO jest oty┼éo┼Ťc, nadwaga ! Jezeli jestes w pelni zdrowa osoba, to moze teraz zrob glodowke do 2 przelomu kwasicznego (czyli okolo 3tyg), a nastepna, za rok zrobisz 30dniowa?
oczywiscie we wloszech to informacja dla tych ktuzi nie wiedza gdzie sa bez obrazy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem, ┼╝e musz─Ö i trudno ale boj─Ö si─Ö niezmiernie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chce kotka Powiem Ci jedno:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na temat g┼éod├│wek polecam ksi─ů┼╝k─Ö G.P.Ma┼éachowa pt.
NAJLEPIEJ BARDZO CIEPŁĄ WODĄ I SZAMPON..BEZ NIEGO ANI RUSZ!!
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny zobaczcie znalazłam na necie [link widoczny dla zalogowanych] gunia4
ale warto naprawde wlosy po tej regeneracji sa naprawde zaj**iste Bra┼éam przez ok 20 dni i nic. Witam wieczorkiem Ludzie je nawet hoduj─ů. min─Ö┼éo dwa miesi─ůce od tego. [link widoczny dla zalogowanych]
Moja siostra sama mia┼éa problemy z tr─ůdzikiem i nasza kosmetyczka od razu odes┼éa┼éa j─ů do dermatologa. moze w przyszlym roku Og├│lnie jestem na TAAAAAK i polecam! Najlepiej wog├│le unika─ç wisz─ůcych kolczyk├│w. pozdrawiam. 24 godziny. oporna na leczenie niedokrwisto┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
( oczywiscie nie chodzi mi tu o wyjazd za granice ) bede wdzieczna za sugestie
[link widoczny dla zalogowanych]
jesc mi si─Ö nie chce, pije herbatke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
strasznie ciezko mi o tym wszytkim mowic, wspominac...
  Forum Forum klasy 2b w Opatowie LO Bartosza Glowackiego Strona G│ˇwna » Co lubimy sluchac??
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin